კარიერა

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს გაყიდვების ოპერატორის ვაკანსიას ბათუმის სერვისცენტრში (ნახევარი განაკვეთი)

გამოქვეყნებულია: 1 აპრილი 2022  /  ძალაშია: 1 მაისი 2022

სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 12:00 საათიდან 16:00 საათამდე;

ანაზღაურება - 375 ლარი.

 

ძირითადი მოვალეობები:

 

·         სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა

·         მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება

·         მომხარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა

·         მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

·         უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით

·         სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.

·         ქართული ენის ცოდნა;

·         რუსული ან/და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე

·         MS პროგრამების ცოდნა;

 

უნარ–ჩვევები:

 

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და  დროის მართვის უნარი;

·         ადაპტურობა/მოქნილობა;

·         სიახლის ათვისებისა და თვითგანვითარების უნარი.

·         სხარტი აზროვნების უნარი;

·         ყურადღება დეტალების მიმართ;

·         მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;

·         ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;

·         სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი.

კანდიდატთა შერჩევა:

 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

-               გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 01.05.2022